اخبار

پیام رئیس کل گمرک ایران به مناسبت هفته دولت

پیام رئیس کل گمرک ایران به مناسبت هفته دولت
Rate this post

رئیس کل گمرک ایران طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و روز کارمند، از زحمات و خدمات ارزشمند کارمندان گمرک به ویژه در گمرکات مرزی و نقاط دورافتاده قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با تلاش و تدبیر مدیران ضمن ارائه خدمت صادقانه، تصمیمات لازم جهت تسریع و تسهیل امور خدمت گیرندگان اتخاذ گردد و در مورد تأمین نیازهای مالی و معیشتی کارکنان توسط مسئولان ارشد سازمان در آینده اقدامات مطلوب تری انجام گیرد.

متن پیام دکتر مهدی میراشرفی به این شرح است:

هفته دولت یادآور واقعه‌ ناگوار شهادت دو تن از بهترین یاران امام و انقلابی‌ترین چهره‌های نظام اسلامی، شهید رجایی و شهید باهنر و در عین حال فرصتی مناسب برای گرامیداشت یاد و خاطره آنان است.
سیره و شیوه عملی این دو شهید والا مقام، الگویی تمام عیار و کامل برای دولت و مسئولان در نظام اسلامی جهت خدمتگزاری به مردم است.
از نگاه این دو بزرگوار، کارمندان به عنوان مهمترین عنصر تشکیل‌دهنده نهاد دولت وظیفه‌ای سنگین در قبال مردم و سهمی قابل توجه در موفقیت دولت‌ها دارند که چنانچه توسط مدیران و مسئولان دستگاه‌های دولتی به خوبی مدیریت و هدایت شوند، مسیر پیشرفت و ترقی جامعه و سعادتمندی مردم تضمین خواهد شد.
در گمرک جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک سازمان حاکمیتی، عملکرد کارمندان در همه رده‌های شغلی در تحقق اهداف و برنامه‌های تعیین شده غیرقابل انکار است و مشارکت و همکاری آنان در اجرای طرح و پروژه‌های مختلف به ویژه پیاده‌سازی گمرک الکترونیک و هوشمند در کنار تدابیر و تصمیمات مناسب مدیریتی مهمترین عامل موفقیت سازمان بوده و هست.
اگرچه ما به ازای خدمات ارزشمند کارمندان گمرک هرگز آن چیزی نبوده که سزاوار و شایسته آنان است، با این حال با تمام توان کوشیده‌ایم و می‌کوشیم تا بخشی از زحمات و خدمات این عزیزان را از طریق پرداخت‌های مالی و تأمین امکانات رفاهی و معیشتی جبران کنیم که امیدواریم مرضی خداوند متعال و همکاران ارجمند قرار گیرد.
۴ شهریور را که به عنوان روز کارمند نامگذاری شده به همه همکاران عزیز، زحمتکش و خدوم در گمرکات سراسر کشور و خانواده‌های محترم آنان تبریک گفته از خداوند متعال تندرستی و شادکامی همگان را خواستارم.

مهدی میراشرفی
 رئیس کل گمرک ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *