ترخیص محصولات دکوراسیون

ترخیص کاغذ دیواری

شرکت بازرگانی نوید با سال‌ها سابقه و تجربه در امر ترخیص کاغذ دیواری و لوازم دکوراتیو، می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن، اقدام به ترخیص کاغذ دیواری و محصولات دکوراتیو شما نمایید.

ترخیص کاغذ دیواری و لوازم دکوراتیو

شرکت بازرگانی نوید اختر پارسیان افتخار همکاری با واردکننده‌های بزرگ این حوزه را داشته و می‌تواند به شریک تجاری مطمئن و حرفه‌ای در امر ترخیص کالا و حمل و نقل حرفه‌ای محموله شما بدل شود.

در صورت تمایل و اطلاع از آخرین اسناد ترخیصی در زمینه کاغذ دیواری می توانید با یکی از دفاتر بازرگانی نوید تماس حاصل فرمایید و از پس از مشاهده اسناد و مدارک 10 دقیقه مشاوره رایگان میهمان همکاران ما باشید.

گروه بازرگانی نوید سابقه ترخیص مارک های معروف انواع کاغذ های دیواری شامل کلاسیک روستر ، کلاسیک ، مورلا ، کریستینا ماسی ، لوکساز ، سان ست و دیگر برند های مطرح را از کشور های اسپانیا ، ترکیه، ایتالیا، چین، کره جنوبی، آلمان و … را دارد.

لازم به ذکر است تمامی پرسنل گروه بازرگانی نوید دارای مدارک دانشگاهی در زمینه کاری خود می باشند که این تحصیلات با تجربه چندین ساله  نتیجه قابل قبولی را به ارمغان می آورد.

کلیه روند ترخیص به صورت لحظه ای از سامانه مدیریت صاحبان کالا قابل رویت است. در صورت عدم دسترسی به اینترنت می توانید آخرین وضعیت اسناد را با استفاده از سامانه پیامکی گروه بازرگانی نوید مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *