اخبار

استاندار سابق هرمزگان در مراسم آئین تکریم

همتی استاندار سابق هرمزگان
Rate this post

امیدمان به تهران نباشد. تا پایان سال جشن پایان محرومیت بشاگرد برپا می‌شود

همتی، استاندار سابق هرمزگان در آئین تکریم و معارفه استاندار هرمزگان:

امروز شاهد مقتدرترین دوران ایران در طول تاریخ هستیم که هیچ بیگانه ای اجازه حتی نیم نگاهی هم نمی تواند به آن بیندازد و مردمان ایران اسلامی با تمامی سختی ها، ذره ای از دفاع و حمایت از ارزش هایشان کوتاه نیامدند.

اگر امروز سختی می کشیم در آینده سبب افتخار نسل های آینده خواهیم بود.

نقص در تصمیم گیری ملی ماست که شاید به درستی از ظرفیت نخبگان تمامی استان ها بهره گرفته نشده که به طور مثال در استانی مانند هرمزگان پنج نفر در حال حاصر شایستگی در صندلی استانداری را دارند.

هرمزگان علاوه بر نقش استانی، نقشی ملی و بین المللی دارد و باید بر این اساس برای آن برنامه ریزی کرد.

امروز شاهد درخشان ترین دوران کاری در هرمزگان هستیم و شاید تکرار آن سخت باشد که در این شرایط تحریم و کرونا اینچنین خدماتی به وقوع پیوست و به عنوان نمونه ۲ هزار تخت بیمارستانی در این شرایط به امکانات بهداشت و درمان افزوده شد یا در شرایط خشکسالی شدید کنونی با کمترین مشکل کم آبی رو به رو شدیم و با احداث آب شیرینکن ها از مشکلات مان بکاهیم و نیاز بندرعباس به آب دشت میناب را قطع کردیم و انتظار مردم میناب را محقق کردیم.

باید از ظرفیت دریا به درستی استفاده کنیم و بتوانیم مشکلات را در استان هرمزگان کاهش دهیم، ۷۰۰ هکتار در زمینه احداث گلخانه ها سرمایه گذاری شد و در زمینه آبیاری قطره ای رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دادیم

هرمزگان قطب اصلی نفت و پالایش

در چهار سال آینده هرمزگان به قطب فولاد کشور تبدیل می شود، تحولی شگرف در زمینه اقتصادی در شرق و غرب هرمزگان در حال شکل گیری است و بزودی هرمزگان به ظرفیت عظیمی در کشور تبدیل می شود.

بزودی هرمزگان قطب اصلی نفت و پالایش می شود و عسلویه را پشت سر خواهد گذاشت، هرجا با ابتکار و خلاقیت مردم را مشارکت دهیم، می توانیم مشکلات را بکاهیم و مردم هم از این موضوع بهره مند شوند.

زمینه برای سرمایه گذاری فراهم و موانع زیادی برداشته شده است و درب به روی سرمایه گذاران باز کردم، هرمزگان با نشاط ترین استان برای سرمایه گذاری است.

تا پایان سال جشن پایان محرومیت بشاگرد را خواهیم گرفت، هرمزگان در این چهار سال تحریم پژمرده نشد و توانستیم با نشاط کارها را پیش ببریم.

محبت مردم هرمزگان را فراموش نمی کنم و نجابت آن ها مثال زدنی است، همیشه هرمزگانی بوده و هستم و دلم با مردم هرمزگان است و خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *