خدمات, مقالات

ترخیص گوشی موبایل از گمرک

ترخیص گوشی موبایل از گمرک
Rate this post

آیا می‌دانید واردات و ثبت سفارش اکثر برندهای معروف گوشی‌های تلفن همراه آزاد است؟ آیا از هزینه‌های گمرکی ترخیص موبایل اطلاع دارید؟

واردات انواع گوشی تلفن همراه مشمول پرداخت

حقوق ورودی: پنج درصد ( ارزش پایه‌ای گوشی را گمرک مشخص کرده است و بر مبنای آن 5% حقوق و عوارض دریافت می‌کند) نرخ ارزرا بانک مرکزی هر هفته به گمرک اعلام می‌کند.

مالیات بر ارزش افزوده : 9 درصد

مالیات علی‌الحساب : 4 درصد

آیا امکان استفاده از ارز مرجع برای واردات موبایل وجود دارد؟ برای ترخیص و واردات گوشی موبایل امکان گشایش اعتبار اسنادی وجود ندارد.

ثبت سفارش گوشی موبایل با ارز مبادله ای انجام می‌شود؛ فقط نمایندگی های مجاز جهت پرداخت حقوق ورودی می‌توانند از از ضمانت نامه‌های بانکی برای پرداخت هزینه گمرکی استفاده نمایند.

در صورت واردات قانونی انواع گوشی‌های تلفن همراه، شماره شناسه بین‌المللی آنها در بانک اطلاعات گمرک ثبت می‌شود که می‌توانید استعلام بگیرید.

چنانچه قصد ترخیص تنها یک عدد گوشی موبایل از فرودگاه امام خمینی دارید؟

ارزش گوشی را بر اساس قیمت‌های اینترنتی خارجی استفاده می‌کنند و آنرا در 2 تقسیم می‌کنند و ارزش فاکتور شما را بررسی می‌کنند. اما گمرکات دیگه وقتی سابقه‌ای نداشته باشند ارزش فاکتور را با توجه به مدل‌های قبلی بررسی می‌کنند
در خصوص کشور تولید کننده (کشور مبدا) به کشور درج شده در گوشی نگاه می‌کنند.

ترخیص و واردات سریع انواع گوشی موبایل و تلفن همراه را به ما بسپارید ما به خاطر آشنایی با شگردهای ترخیص کالا می‌توانیم گوشی‌های موبایل را بدون انتقال ارز ثبت سفارش نماییم.

ترخیص گوشی موبایل از گمرک،ترخیص تلفن همراهبخشی از خدمات شرکت بازرگانی نوید در زمینه ترخیص موبایل:

  • ترخیص تخصصی کلیه لوازم جانبی موبایل و تلفن همراه
  • ترخیص گوشی موبایل از گمرک فرودگاه امام
  • ثبت سفارش انواع گوشی‌های تلفن همراه مانند آیفون7
  • تعرفه گمرکی جهت ترخیص گوشی موبایل

ثبت سفارش گوشی تلفن همراه تحت ردیف تعرفه 85171210 و تبلت با قابلیت نصب سیم کارت تحت تعرفه 84713040 و 84713090 از 25 مهر موکول به اخذ شناسه کالا از سامانه cid.ntsw.ir می‌باشد و طرح رجیستری از 28 مهر برای تجهیزات ارتباطی و تلفن همراه الزامی می‌باشد و واردکنندگان باید در سامانه جامع تجارت
ntsw.ir فرآیند اخذ شناسه کالا را طی کنند.

گوشی‌هایی که همراه مسافر به گمرک اظهار می‌شوند باید به گمرک اظهار و رجیستر شوند ضمنا سود بازرگانی دو برابر باید برای آن پرداخت گردد. تعرفه گمرکی ترخیص گوشی موبایل در ردیف تعرفه ای 85171210 قرار دارد و جز اولویت 9 است.

تعرفه گمرکی تبلت در ردیف 847130 می باشد. تعرفه گمرکی لپ تاب نیز در دریف 8471 طبقه بندی می‌شود که ردیف فرعی آن نیاز به مشخصات بیشتر دارد.

اگر مایل به ترخیص محموله تلفن همراه خود هستید اطلاعات مربوط به مدل گوشی موبایل، شرکت سازنده، کشور سازنده وپروفرمای خود را برای ما ارسال نمایید تا قیمت تحویل آن درب انبار شما را اعلام نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *